Tack, men nej tack!

Tänkte bara förvarna innan det händer så att ingen ska känna sig träffad.

Jag vill verkligen inte ha spontanbesök.
Det är bland det värsta jag vet när det ringer på dörren och jag inte vet vem och varför människan ringer på.

Men jag gillar besök.
Ring en timme ( eller två ) innan du planerar dyka upp så ska det förmodligen inte vara några problem att ses.

Spontanbesök - N E J
Planerat besök - J A
OK?




Igår var vi iaf hos Bvc-tanten.
Som vanligt kissade Lillfisen på golvet (och på sin mamma).

Han nådde inte riktigt 4 kilos gränsen man han var nära.
Nu (17 dagar gammal) väger han 3950 gr och är 52 cm lång
(när han föddes 3555 gr, 49 cm)

Jag tror att han är större än kusinen som föddes 2 månader innan.
Eller vad säger du Elin?


Idag tar vi det lugnt.
Jag har huvudvärk och Fisen har ont i magen.
Kanske kanske kanske försöker jag mej på en shoppingtur när B kommer hem från jobbet.
Men det var så deprimerande igår så jag vet inte om jag pallar det en gång till..


Ha det så bra så länge!
Just so you know | |
#1 - - Lillfis moster:

Nu är dom nästan exakt...hihi.

Elton vägde i tisdags 3920g o var 52cm =)

#2 - - Ida:

Åh, spontanbesök är inte alltid av godo. Kan tänka att det kan bli lite påfrestande just när den lille kommit ut och man bara försöker hitta sig själv i de nya rutinerna.



Tusen tack för tipsen inför GeKås-besöket! Vad är det för en blöjhink man kan hämta ut på Babyproffsen? Behöver man någon kupong eller hur funkar det?



Hoppas shoppingen gick bra!

=)

#3 - - Nilla:

Du borde ta bort ikonen i hörnet som räknar ut hur långt ni har kvar... Dagarna tickar uppåt men magen är tom.

Upp