Utmaning

Johanna gav mej en utmaning, här är svaren!


1. Varför började du blogga?
Jag tänkte bli rik. Men nu bloggar jag endast för att jag tycker det är kul. Jag har inga stora planer utan tänker fortsätta att blogga som jag gör nu. Inlägg lite då och då när jag känner för det.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer TOKmånga bloggar. Jag känner att det nästan för många så jag ska försöka skala bort några men det är ju så svårt! Man läser ju dom för en anledning..

3. Vilken är din favoritfärg?
Jadu, jag vet inte riktigt. Men jag gillar gult ( höstlövsgult, inte citron..) vinrött, svart..

4. Vilken är din favoritfilm?
Jag gillar tecknat! Men A walk to remember, Pretty women, Dirty dancing, Young Victoria, Stolthet och fördom ( serien, INTE filmen med Keira!)

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
Australien skulle vara grymt skoj för jag vill kika lite närmre på koalor och kängurur. Japan, crazy japan-saker hehe. USA, har inte sett allt än... Mexico, testa maten... Island, bada varmt...Irland, vilket land!

Ja listan kan göras lång. Jag vill se hela världen!

 

 

A L L A  som läser detta inlägg är utmande att svara på frågorna!
Utmaningar | |
Upp