MINUS 21 KILO

Nu har jag nått mitt mål.
Ä N T L I G E N



Jag är alltså nere nu på vikten jag hade innan Viggo flyttade in i magen.
Tog inte 9 månader som jag hoppades på innan..
Men det tog iaf mindre än ett år!


Anyway, jag är bara glad att jag gick ner alla 21 (!!) kilon.


Hurra vad jag är bra!


Going down | |
#1 - - Nilla:

Du är verkligen bra! Heja!

#2 - - Johanna - Mamma, mode, skor:

Heja dig!!! Jag har inte nått det målet än, men samtidigt har jag inte ansträngt mig särskilt mycket under det senaste typ halvåret... så jag får skylla mig själv!

#3 - - Nilla:

Du borde följa min nillin.me blogg om du inte gör det redan. Det är där det kommer bilder och tydligen bara där det händer något alls numera!

#4 - - mammaTEA:

Duktigt!

#5 - - Liw:

Grym du är!

#6 - - Nina:

Jippie! Vilken lycka att nå ett mål man satt upp så där. Spelar ju ingen roll om det tog någon extra månad hit eller dit, du gjorde det ju!

#7 - - Hanna:

Wow vad duktig du är!!! Grattis!

Upp