Hipp hipp hurrra!

För pappa idag! Grattis grattis!
 
Pappas födelsedag får mej osökt att tänka på min egen.. Okej kanske inte så osökt och ganska egoisktiskt.
 
Men.
 
Jag vet att många ( okej, kanske bara B ) vill veta vad jag önskar mej när jag fyller år. Så jag tänkte skriva ner en lista för att hjälpa alla. Jag önskar mej ALLT, så kommer du på nått annat du tycker passar mej blir jag säkerligen lika glad för det!
 
- Ett hus
- En shoppingresa till Gekås
- Hönsnät eller annat finmaskigt nät
- Tre smaaaaala ringar ( en till pek,lång och ring)
- En sån där "penna" man kan rista in saker på glas med ( finns hos classe)
- En sån där "penna" man bränner in saker på trä med ( finns säkert också hos classe)
- En keramikkurs
- Presentkort hos Systrarna
- Ett skruvstäd ( heter det så?)
- En kitchen aid ( okej okej jag kan vänta tills jag fyller 30 ;)  )
- Washitejp i pastelliga färger
- Kronljushållare ( finns på panduro bl a i 10-pack.., tror jag)
 
 
Just för tillfället kommer jag inte på mer. Men imorgon har jag säkert fler idéer så jag återkommer då!
 
På återläsande!
 
 
Just so you know | |
#1 - - Jackie:

Bra att vara öppen med vad man önskar sig! Är det långt kvar? Själv fyller jag år om bara 11 dagar :D

#2 - - Liie:

Haha gillar att du börjar önskelistan med ett hus ;)

Upp