Ny hobby

Jag efterlyste en stickling från växten Elefantöra på instagram. Min kära vän i Göteborg ska nu skicka mej en och jag kunde inte vara mer uppspelt. På riktigt så tycker jag det ska bli så sjukt kul när den dyker upp i brevlådan!
 
Men redan nu har en liten växt funnit vägen genom postens alla vrår hem till mej. 
 
Tre sticklingar från växten Aloe Vera. Tyvärr kanske dom har frusit lite på vägen men min kompis sa att dom var tåliga små rackare. Så jag håller tummarna att dom klarar sig. 
 
 

Jag känner att det här ska bli min nya hobby. Kanske lite pensionärsvarning men underbart skoj. 
 
Så har ni nån liten stickling ni vill skicka är det bara att höra av er! 
 
Ps. Tyvärr tyvärr har jag kommit på att jag inte gillar pelargoner, så sånna går bort. 
 
 
Trädgård / växter | aloe Vera, elefantöra, hobby, stickling | |
#1 - - Kär vän i Gbg:

Wohooo! Elefantöra goes backpacking!

Svar: Visst är det underbart?!! :)
Matilda

Upp