19.04

Då sov båda barnen. Jag ger mej själv en high 5 och ett "bra jobbat!" . 

Maken jobbar kväll och jag är med andra ord ensam med läggningen av två barn. I vanliga fall vill den store läsa saga och gosa. Den lille vill allt annat än att vara tyst och ligga still. Men idag klaffade allt. ( I och för sig var den tufft mellan 18-19, hålla lillen vaken och nöjd var en utmaning. Samtidigt som man ska tjata ner en macka i den stora 

Ikväll blev det en kortkort saga, hålla handen lite och så amma lillen. Pooff så sov båda. 

Jag är nu helt slut så jag ligger kvar i sängen och bloggar lite. Snart ska jag dock gå upp och äta en liten bit choklad, för det är jag värd. 




Just so you know | |
#1 - - Elin Ö:

Heja dig, grymt jobbat! Du kommer bli utfrågad om tips om ett par månader :)

Svar: Jag har inga bra tips tyvärr, jag har bara tur ibland! ;)
Matilda

Upp