typiskt..

..jag har fortfarande högsta budet, hur ska det här sluta? helt plötsligt har jag väl två stycken då.. usch jag vill att någon bjuder över mej nu!. Jag är som besatt kollar tradera stup i kvarten men inget händer..



En annan grej som jag tänkte dela med mej av är att vi har hyrt bil!.. Jihoo jag ska äntligen få köra lite bil. Jag ska nämligen hem till Nybro en snabbis fredag till söndag och träffa familjen lite och några andra om jag hinner med det. Och eftersom jag jobbar till klockan 19.15 på fredag gick det inga tåg då så det fick bli en hyrbil. Förvånadsvärd billigt faktiskt.. kostar bara 600 någoting för fredag- måndag och man får köra hur många mil man vill. plus bensinen då..men det räknas inte..=)


bil
NYBRO HERE I COME
Resa | |
#1 - - Hanna:

Hej Tiilda! Men du, jag vill ju veta hur ni hade det i Dublin??? Jättenyfiken! Jag vill veta allt och se bilder. Haha du e inte klok som inte sover på nätterna...Kraam

#2 - - Matilda:

Hanna - det kommer snart ett inlägg om det.. men jag har varit för lat haha.. så mycket att skriva..men som sagt snart tar jag mej i kragen!

Upp