Jag är med...

.. ipod.. ipod nano svart

Har länge tänkt införskaffa en liten ipod nano.. Men det har liksom aldrig blivit av. Och nu har dom ju hittat på en ny nano, men den vill jag inte ha. Och den gamla kan man inte köpa på apples hemsida längre..och den är lika dyr som den nya, vilket verkar ologiskt enligt mej..

Men jag får köpa min lillebrors ipod nano 8GB i svart för ett kanon pris.. så den 28 har jag en liten ipod i mina ägo..

Ett litet problem i paradiset är dock att jag råkade buda på en ipod på tradera innan jag fick reda på att han ville sälja den till mej och just nu har jag högsta budet..så jag håller tummarna att någon snäll själ kommer buda över mej inom snart framtid... det gör inget om ni också håller tummarna lite..
Shopping | |
#1 - - christofer:

haha du är kass, du har lovat att köpa min nu ju :P

#2 - - Matilda:

christofer - haha ja jag vet, totalt kass.. men jag hoppas att någon bjuder över mej snart!

Upp