Dagens outfit 28/8

183383-389Natten till idag sov jag på soffan.. Råkade somna framför tv:n och sov där tills B kom hem från jobbet runt klockan 7. Aj jag har ont i nacken..

Mönstrad sjal, H&M
Svart farfarströja, Indiska
Vit lång t-shirt, H&M div red
Olivgrön kjol, H&M div black
Armband, H&M herr
Strumps, ?

Inatt ska jag sova i min säng.. skönt.







                                                               13 dagar kvar till Dublin
Dagens outfit | |
#1 - - Nilla:

Jag har insett att det är tur jag inte bestämde mej för att följa me till dublin. Vi har temadagar den veckan som är obligatoriska och som verkar hyfsat viktiga dessutom... Men jag är fortfarande avundsjuk..

#2 - - Matilda:

Nilla - haha ja inbilla dej att det var tur att du inte åkte med..men jag vet att du ångrar dej, jag vet att du vill egentligen hänga med..du bara hittar på för att du ska må bättre..hahaha

Upp