Dagens outfit 28/6

0628Idag är jag trött.. Måste bero på att när jag cyklade hem igår blev jag alldels dyngsur och iskall och till på köpet vrålhungrig..
Fast jag tog en skållhet dusch när jag kom innanför dörren hemma fick jag aldrig upp värmen.
Och idag känns det i hela kroppen att jag frös igår.. halsen ömmar lite och jag känner mej allmänt klen.

MEN det ska jag nog råda bot på för imorron är det KLADDKAKEPARTY!! du kommer väl??! än är det inte försent att anmäla sig!!

Idag har jag på mej

Vit a-linje formad t-shirt, Gina tricot ( NY)
Grå merinoulls kofta (NYAST)
"svarta" jeans, Lindex


Nu måste jag egentligen tvätta, styrka och städa sovrummet..men jag orkar inte... jag ska käka bigaroer istället mums..




Dagens outfit | |
#1 - - Alicia:

var den tröjan från gina på rea?

#2 - - Malin S:

Tänkte bara meddela att min frisyr idag är din snitsiga sak med hårbandet numera kallad Matildafrisyren. Har fått komplimanger från kollegor =)

#3 - - Matilda:

Alicia - jajamensan jag har fyndat på Ginas rea! =)
Malin S
- Nej fy va skoj!! Du bara måste lägga upp den bild på frisyren på din blogg så jag också få se!.. Va kul att den uppskattas! =)

Upp