Dagens outfit 31/10

1031Många dagens outfit nu dom senaste dagarna..men det är det enda jag hinner med innan jobbet.

Mönstrad sjal
Svart t-shirt (NY)
Senapsgult skärp
Höga i midjan jeans (NYA)
Ringar
Armband

ALLT från H&M, som vanligt!

Jag ser att jag har fått galet många fler besökare dom senaste dagarna, Ville bara hälsa er välkomna hit! Fortsätt gärna att besöka.
Och bara så ni vet är det helt okej att kommentera också ;)


Dax att trycka i mej en macka och cykla till jobbet. Men imorron är jag ledig så jag kan stå ut med 9.50-19.15 idag.


( är jag blek eller är jag blek?!!)
Dagens outfit | |
#1 - - Lina:

Det är kul att du visar dina outfits, ger inspiration även fast du kanske inte själv tänker på det :)

#2 - - Matilda:

Lina - tack vilken snäll kommentar! det behövdes idag ska jag säga dej!

Upp