goodbye for now

Som ni förmodligen har märkt har jag inte bloggat på ett tag. Och det tänker jag fortsätta med. Jag tar bloggpaus på okänd tid. Kan vara allt från en dag till ett halvår. Den som lever får se.

Är galet trött på bloggen. Inget funkar,min design har försvunnit och jag kan inte fixa det. Så när jag har fått mer tålamod eller någon vänlig själ fixar det så kommer jag tillbaka. Som sagt får se när det blir.

Hoppas ni får det bra så länge!
(kommer nämligen inte läsa så mycket bloggar heller, lägger ner allt ett tag)

kram
Just so you know | |
#1 - - johanna:

himla tråkigt. men jag förstår. har kännt likadant med min blogg ett tag men bestämde mig ändå för att fortsätta lite till. ha det bra!

#2 - - Erica:

va tråkigt, men jag förstår man blir ganska less ibland... hoppas du kommer tillbaka snart! :D

#3 - - Alicia:

tack:) tråkigt att du ska sluta blogga...men hoppas du börjar snart igen!:)

#4 - - A:

Jag kan alltid försöka hjälpa dig om du skulle vilja! :)

#5 - - A:

Självklart! Skulle ni till Nybro i helgen? C sa något om det.. men det skulle jag kunna göra, måste bara komma på nåt! :)

#6 - - A:

Haha, ja det hade han nog då.. Synd, men vad kul med Gbg!

Men vad lustigt att den försvunnit? Jag kan ju alltid försöka! Håller ju på med massa koder och sånt i skolan hela tiden så något måste jag ha lärt mig.. ;) Jag kan ju börja med att försöka fixa det och kanske käcka till något mer, typ länkar och, om du vill, lägga en större profilbild? Men då behöver jag ju iofs en bild på dig med. Hah, aja, du bestämmer själv!

#7 - - A:

Hej! Om du vill får du väldigt gärna ladda upp någon eller några bilder på dig, du kan ju ladda upp dom direkt i bloggen eller om du skickar dom till Christofer eller något. :) Så har jag något att utgå från!

#8 - - Alicia:

taack!!:)

#9 - - A:

Haha, okej :) Men du, då ska jag försöka fixa bakgrunden! Ville du ha korallfärgat eller?

Upp