Give away


Här kommer min lilla "tävling".
Väldigt enkel så alla kan delta.
Den enda du behöver göra är att skriva ditt namn, ålder och var du bor plus en en grej du vill ha mer av här i bloggen.
t ex Matilda, 24 år, Halmstad, vill ha mer restips

Jag kommer på söndagen den 9 november att lotta fram 3 vinnare.
Ja ni ser ju vad ni kan vinna på bilden.

ps. glöm inte att skriva antingen mejladress eller bloggadress så jag kan kontakta vinnarna.
tävling | |
#1 - - Millia:

Hejsan. kikar in. kolla gärna in min blogg :)

#2 - - Emilia:

Gärna lite mer inredning! Du är ju påhittig och kreativ, du har säkert en massa idéer du kan dela med dig av. //Emilia, 25 år, Nybro.

#3 - - Nilla:

Jag vill ha mer av dej! Vad som händer i ditt liv. Vill jag ha massa mode/pyssel/grejer kan jag läsa nån annanstans. /Nilla, 21 år, Linköping

#4 - - ottilia:

Ottilia 18 år, Jönköping. Mer dagens outfit och smarta klädtips!

#5 - - A:

Amanda 18 år (snart!!), Jönköping. Håller med Tillan, mer dagens outfit och tips om allt möjligt :)

#6 - - Mickan:

Marika Rydén, 21 år, Kristianstad. Jag gillar ju att se hur andra har inrett sitt hem, så det skulle vara roligt att få se lite mer av, typ detaljer och så. Om du inte tycker det är för personligt? =)

#7 - - Hanna:

Hanna Andersson, 22 år, Halmstad, vill ha mer dagens outfits, och tips på bra produkter, gärna mer av dig själv! :0)

#8 - - Ulrica:

Ulrica, 24, Sthlm.

Vill ha mer av dagens outfit =)

Upp