Garderobsrensning

Idag (och säkert 5 dagar framöver) håller jag på att rensa garderoben.

Så jag har ett erbjudande till er där ute till alla er som känner mej (eller bor i halmstad).
Om ni har fastnat lite extra för ett plagg jag äger kan det bli ditt.
Skriv vad du vill ha så kanske det blir ditt.
Det går också bra att skriva in önskningar, tex jag vill ha en manchester kavaj.
Så kollar jag om jag har nått som passar dina önskemål.
Finns även halsband, skor, armband, skärp, väskor, sjalar och hängslen.
-Make a wish-

Så kom igen nu, se till att tömma min garderob, den svämmar över just nu!


Alla jag känner får plaggen nästa gång vi ses.
 Eller om du vill kan jag skicka på posten men då får du betala frakt.
Ni som bor i Halmstad får helt enkelt möta mej på stan.

Jag har 36 eller 38 i kläder och 37-38 i skor
Bortskänkes | |
#1 - - ottilia:

I'll make a wish! :) du har ingen liten söt klänning typ i någon trevlig färg? :)

#2 - - Matilda:

Ottilia svar - jorå det har jag säkert.. ska det vara en finklänning eller sommarklänning eller vinterklänning???..

#3 - - Nicole:

Har du gröna kläder? Jag älskar grönt.

#4 - - Kusin Ellen:

Du är så galen! Men jag får väl ta mig en tripp ner till halmstad snart och kolla in vad du har! :)

#5 - - Matilda:

Ellen - Ja allvarligt, du får ta och komma snart för annars måste jag lämna det till röda korset eller nått. Jag är ju "mellan två jobb" nu så du kan komma när du vill! =)

#6 - - Emilia:

Hallå =) Jag vill ha kläder! Betalar självklart frakt i så fall. Har du något linne som går ner över rumpan eller någon klänning man kan ha med tights? Kram E

#7 - - ottilia:

typ. spelar ingen roll tror jag. gärna någon lite kortare som passar med svarta tunnstrumpor och höga svarta skor ;)

#8 - - Alicia:

jag tar typ vad som helst:D

#9 - - A:

Haha, smart grej! Jag efterlyser skärp. Typ helt vanligt. Svart eller brunt eller vitt. :)

#10 - - Hanna:

Matilda, du får INTE rensa ut Dublin-kläderna!!! De måste du behålla som nostalgi;) Det har jag gjort. Kraam

#11 - - Nilla:

Ojojoj! jag tar allt som blir över!

Om du tröttnat på kläder så tar jag gärna och lånar typ till nyår kanske... Jag har inte så mycket och det är alltid kul att det känns nytt ett tag även om det inte är nyinköpt.

Kan kanske skicka via din man till min man när dessa ska träffas och kräkla till helgen. =) Skor och jeans är också jätte välkommet (fast jag har korta ben och små fötter)! Låt inget gå till spillo! Skicka med allt han orkar bära! =)

Extra sugen på väst, typ kostymväst då... Samt är på jakt efter någon hög i midjan kjol tror jag... Den 26/8 (kanske förra året tror jag det va) hade du en grå merinoullkofta på dej och den vita från rut m.fl men den kanske är för ny..

#12 - - Kusin Ellen:

Du, jag har spanat lite. Kanske en eftermiddag/kväll nästa vecka eller om två veckor, då har jag ju lov. Vad sägs?

#13 - - elmilia:

Nu har jag suttit och kollat igenom dina Dagens Outfit, tjena va kläder du har! Förstår om du måste rensa ut haha... lycka till med rensningen! =) //E

#14 - - johanna:

den svarta klänningen från organic cotton h&m som du köpte i dublin undrar jag om du tänker rensa ut du har på den här: http://ombytlig.blogg.se/2007/september/dagens-outfit-299.html och den grå stickade långa västen.

#15 - - glitzy:

du vann. grattis. maila din adress till [email protected]

#16 - - Nilla:

Oh. Tackar så hjärtligt. Ska genast dyka ner i väskan och kolla vad den innehåller!

Tack tack!

#17 - - Alexandra:

Åh vad intressant det lät. Kan du inte be henne att ta enkla bilder och maila mig? /Alexandra

Upp