massage

 Nu kommer strax en massör hit och ska knåda min rygg och efter det ska hon ge sig på B's också.

Har faktiskt aldrig fått riktigt massage, ska bli ganska skönt hoppas jag. Har riktigt ont i nacke och axlar så jag hoppas att hon kan fixa det.

Hon är en hästmassör så hon lär ha hårda nypor men det ska nog bra.

Nu kommer hon vilken sekund som helst.

Hejdå

ps, B tror att jag kommer skrika,men det hoppas jag verkligen inte.
Upplevelser | |
#1 - - A:

Åh, vad härligt!! Antar att det är avklarat vid denna stund, hur var det?



Svar: Tack! Nej det är verkligen inget kul. Haha, ja det var väl bra! Vi lär väl få vänta ett tag till med det där.. :p Äh, det ska nog ordna sig på ett eller annat sätt :)

#2 - - Anna:

gu va skönt med massage, det skulle jag verkligen behöva!

#3 - - Hanna:

Så skönt det låter. Jag är också jättestel och skulle behöva en riktig omgång. När ska man få tid med det.... suck

#4 - - Nilla:

Har hört om denna hästmassör så länge nu. Va hon bra?

Upp