psst...

... Idag fyller jag 25...
Just so you know | |
#1 - - ciccikatt:

Nu har tävlingen på min blogg börjat, var med och tävla du också:))



info hittar du på min blogg:)

#2 - - Maria:

Grattis! :D



Hoppas att du har haft en underbar födelsedag! :)

#3 - - LP:

Grattis!



Tänkte jag skulle säga de här med!

Nu är vi lika gamla igen....typ!



Grattis!

#4 - - Malin S:

Grattis i efterskott !

#5 - - ..:Sarah:..:

JA MÅÅÅ DU LEVA JA MÅ DU LEVA JA MÅS DU LEEEEAV UTI HUNDRADE ÅRRRR.... GRATTIS!!

#6 - - Emilia:

Hahaha.... jaa det vore trevligt att bo i Kalmar! Har ni hittat något boende där än? Verkar finnas mycket att välja på där, mer än i Nybban. Good luck =)

#7 - - maria:

GRATTIS =D

#8 - - Alicia:

tack så jättemycket!!=)

Hälsa tillbaka!

Vi syns på fredag!

kram

#9 - - Emilia:

Ja man får hoppas att det är värt det ;) Ja vi gifter oss nog ändå.. ! Hoppas du mår bra och att du inte har åldersångest. Längtar tills du börjar blogga igen! =)

#10 - - Emilia:

Tack! Vet du nån som vill ha en etta så kan du ju tipsa om vår =) Får hoppas att vi säljer den i tid. Ja nu har man verklige sett den där lilla personen ligga och röra sig i min mage, nu har jag sett bevis på det hehe... så nu fattar man att det verkligen är så!

#11 - - Emilia:

Jupp det var den klänningen... den är superfin, men väldigt varm har jag märkt idag hehe... tror den är gjord av ylle!

#12 - - Emilia says;:

grattis!! :D

#13 - - Amanda:

Svar: Ja, det kan jag absolut! Blev ju aldrig riktigt klar med den du har nu.. :/ Nu och nästa vecka har jag fruktansvärt mycket i skolan tyvärr, men därefter, vecka 13 tror jag, så har jag typ ingenting fram till studenten :p Förutom projektarbetet. Men ah, det är nog inte såååå tidskrävande. Så då kan jag ta tag i det! Den bilden du ville ha hittade jag, den går säkert att göra något roligt av! Somrigt skare bli ;)



Men jag hör av mig då! :D Kram!!

#15 - - Amanda:

Länken funkade inte som vanligt.. :p aja, det var ett armband med en text ur twilight-boken ;) Jag och tillan är ju lite nördiga.. haha.. :D

#16 - - ..:Sarah:..:

GRATTIS



ja må hon leva ja må hon leeeva.. osv osv ;)



och hihi, va gullig du är!!

#17 - - ..:Sarah:..:

men hallå!!!

de va ju gammalt.. mu tiggde du till dig en extra sång ju ;) hehe.. tyckte väl jag å de lär för bekant de här med att fylla igen. tsss..

#18 - - Alshammar - Fashion Lifestyle:

grattis i efterskott:)

#19 - - Amanda:

Sv: What!! Haha.. det ligger väl i släkten - tillan är också ganska crazy.. :p aja, får väl sikta på det då! ;) Haha

#20 - - MizthaNguyen (v.:

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

#21 - - Emilia:

a kolla upp kolla upp!!! Jag snålar gärna på saker hehe.... då får manju mer för pengarna =) Tack på förhand!

#22 - - Emilia:

Åh va synd, men tack för att du letade i alla fall! Hoppas det är denna vecka det gäller =)

#23 - - NoScarlett - Sommarbebis i magen:

Gulligt av dig att tänka på mig :) Är dom små i storlekarna eller? Jag brukar ha 36/37 men mina fötter ha svullat en aning nu när jag är gravid (och bättre lär det väl inte bli Haha) så jag vet inte riktigt om jag vågar chansa utan att ha provat :S

#24 - - NoScarlett - Sommarbebis i magen:

Ja varför inte, kan ju inte skada :) Du kan väl lägga ett mail om när du kommer hit och lite så :) Vad ska du ha för dom i så fall? (minns inte vad de kostar)

#25 - - ..:Sarah:..:

Jag vill kyssa han ;)

#26 - - ..:Sarah:..:

ja du, vi får se vart livet tar oss!

#27 - - Amanda:

Den är klar om en vecka! :D Sorry att det tar så sjukt lång tid.. haha jag måste vara jordens långsammaste.. men som sagt om en vecka är den färdig!

Upp