liten paus

Som ni kanske har märkt så är det en bloggpaus just nu.
Jag har verkligen ingen lust alls att skriva.
Kan bero på att jag har en liten lätt ålderskris.
Blir ju väldigt snart 25 och då känns det lite barnsligt att ha en blogg.
Helst en om mode och tjafs som knappt har några läsare.

Men vem vet snart kanske jag kommer på massa saker att skriva om och då fortsätter jag ju såklart.
Fast om jag ska vara ärligt så kommer nog bloggen bli lite mer personlig och dagens outfit är nog bara att glömma.
Aja vi får helt enkelt se. Kanske skiter jag i alla mina funderingar och bara bloggar på som vanligt.

Om ni vill kan ni som läser lämna en kommentar så kan jag kontakta er när bloggen är up and running igen så ni slipper kika in här varje dag.
Just so you know | |
#1 - - johanna:

skriv gärna en kommentar i min blogg när du sätter igång och blogga igen.

#2 - - Emmaria:

Kul att du fått spotify! VIsste inte heller vad jag skulle lyssna på först, men nu söker jag på låtar så fort jag hör något jag gillar någonstans.. Ska försöka tipsa om musik, men tycker inte jag är så bra på sånt egentligen :)



Förstår hur du tänker med bloggpaus, jag är 25+ och känner periodvis att det är lite för gammalt, men sedan så tänker jag att jag själv bestämmer mitt innehåll och att ingen annan ska tycka något om mitt val. Hoppas du kommer fram till hur du vill göra, men personligen så tycker jag du ska känna själv och inte fokusera på ålder eller något sådant! Kram!

#3 - - Emilia:

Ja man får hålla utkik efter boende så borde det dyka upp nått snart :) Vad letar ni efter, är det hus? Ska ni lämna Halmstad eller bo kvar där? Lycka till i alla fall :) Kram

#4 - - Emilia:

Va kul! Jag vill med bo i Kalmar, men blir kanske i framtiden. Ja då får vi faktiskt ses... var ju flera år sen hehe. Ska ni plugga eller har ni fått jobb där..? Hoppas ni hittar nån fin lägenhet! kram E

#5 - - Anonym:

Tja!



Ja CityGross är trevligt ibland...Fast jag går alltid vilse där...de är ju så illa stort!

Visst skulle jag kunna lägga upp en bild på skivsamlingen...kanske redan idag....Men så stor är den inte...=)

#6 - - Malin S:

Ha ha, jag är snart 30 och bloggar för fullt. Jag förstår att man ibland dippar i blogginspiration (händer mig titt som tätt) men om man tycker det är kul & givande så fortsätt iallafall. Tänk inte på åldern som ett hinder !!

#7 - - LP:

Ja vänner Boxen är faktiskt nåt jag saknar. Måste ju erkänna att jag har den nerladdad....men jag vill gärna ha den inköpt också!



Ok...Nästa gång du begär nåt så ska jag lätt kalla de påtryckning....hehe!

#8 - - Johanna:

Hoppas du kommer igång igen snart. Men kan va ganska skönt att ta en liten pause ibland. Har precis kommit tillbaka från min.



Hoppas allt är bra med dig tjejen?!! Och 25 är ingen ålder alls :)

#9 - - NoScarlett:

Jag va på ansiktbehandling för ca 1,5år sedan där hon använde sig av Dermalogica. Därav valde hon också dessa produkter utifrån min hudtyp.



Va inne på Hallandspostens hemsida igår och såg en banner från "DonnaBeauty.se" och kikade in, slog till på en tvätt eftersom det va mycket billigare där än på salong :)

#10 - - Anonym:

fin sida du har... jätte fin!

#11 - - Hanna:

Jag saknar din blogg...men jag förstår att man tröttnar och det måste ta såååå mycket tid. Hör av dig när du e tillbaka! Kraam

#12 - - 035 gossip:

Nu öppnar vi halmstads skvallerportal. Sitt inte och håll på smaskigt skvaller, när någon annan kan få skulden för att sprida det ;) Alla tips är anonyma. Sprid vidare! Vem vet, du kanske syns där inom kort?

http://035gossip.blogspot.com/

Upp