Nagellack

Idag har jag köpt en nyhet från Depend.
Det heter Art liner och är nagellack men med en smal smal pensel.
Kostar bara 40 kr.

Jag orkade inte testa den ikväll men imorron ska visar jag bilder på hur det blir när man målar med den.
Mitt nagellack | |
#1 - - Lisette:

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

#2 - - Alicia:

oj där ser man. Jag har en sån smal pensel som man kan ha till alla nagellack, rätt bra:) fick den när jag var å fick manikyr en gång.

Annars borde du kolla på Ebay (har blivit en sådan Ebay-fantast den senaste tiden) du får typ 10 olika färger för typ 50 spänn;)

Upp