Jul jul strålande jul

F Ö R S T A  N O V E M B E R
Smäller det!

DÅ börjar julen.
Vilka hänger på?!

Jag Ä L S K A R julen och tycker att den är alldeles för kort.
Så jag har löst problemet genom att börja pynta, dricka glögg och julmysa redan 1 november.
Adventsljusstakarna får dock vänta till första advent.


Första julklapparna är redan inköpta och snart inslagna.
Måste bara bestämma vilket färgtema denna jul ska gå i.

Lussekatterna skulle egentligen ha bakats nu i helgen så att dom skulle vara ready-to-eat på måndag.
Men vi har annat trevligt för oss, så det får bli på tisdag istället.


När börjar julen i ert hus?

Just so you know | |
#1 - - Anna:

Å ja, visst är julen mysig men jag håller mig nog till 1:a advent ändå. Du vet om man släpper mig lös på en burk pepparkakor så går den åt direkt. Jag kan äta en burk om dagen om ingen håller efter mig. :)

#2 - - MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

Älskar också julen men försöker alltid hålla mig till advent. Tror det är därför jag älskar julen så mycket, man hinner liksom aldrig tröttna när den är så kort ;) I år ska jag dock försöka börja baka och frysa in lite tidigare, man vet ju inte hur det kommer vara med energin när advent och jul närmar sig :P

#3 - - Amanda:

Jag håller helt med dig. Julen börjar den 1 november och det är inte en dag för tidigt!

Upp