smygtittare

Hallå där alla smygtittare!

Igår åkte statistiken spikrakt uppåt och jag tror jag vet varför.
Jag lämnade nämligen en kommentar på Linneas blogg och jag antar att
massa nybrofolk och kyrkfolk kikade in här av ren nyfikenhet.
"Är det Matilda B som har en blogg? Bet måste det ju vara hon skriver ju om en Benjamin.."

Nu är det jag som är nyfiken.
Vilka är ni som kikade in??
Kom igen berätta!


UPDATE

Helt fantastiskt, inte en enda kommentar.
Ni är verkligen smygtittare allihopa.

Men det gör inte så mycket, kommentera när ni känner er redo! ;)

Just so you know | |
#1 - - Elin:

men vad tråkiga de är som inte säger hej. men så är det väl när man smyger, man vill inte märkas.



jag smyger verkligen inte och vill ha mer av bloggen. men jag kan inte kräva så mkt när min blogg har semester ;)



kramkram!

Upp