5 av 4

Det blev en tur in till stan.
Men jag hade inte mina gåskor på mej, vilket verkligen var en miss.
Jag gick gick gick gick och gick i flera timmar.



Textilsko från Skopunkten.com

Mina ömma fötter gillade inte mina vita platta tygskor överhuvudtaget.
Men fina är dom, eller rättare sagt  V A R  dom.
Nu är dom ganska smutsiga faktiskt.

Eftersom jag inte hade mina gåskor blir det heller inget diagram hur promenaden såg ut.
Jag har fått en del frågor om hur jag gör för att dokumentera mina promenader.
Och jag kan meddela att det kommer ett inlägg om det snart.
Stay tuned!


Going down | |
#1 - - Caspervera:

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

Upp