Aj aj aj



Oj som lillen skrek när hon stack honom.
Jag klandrar honom inte, det såg ut att göra riktigt ont.
Först nyp, sen stick.


Hur lång och tjock är han då?
*'trumvirvel*

Han har gått upp i vikt!
Jihoo

71 cm lång
8830 g tjock

Vera du är längre men inte lika tung!



Viggo 7-9 mån | |
#1 - - Nilla:

Tjockis!

#2 - - Liw:

Underbart att viktkurvan går åt rätt håll igen, bra kämpat! En liten fråga, vad önskar sig lillkillen?

#3 - - Anna:

Vadå viktuppgång osv. Har de sagt att han är för liten??

#4 - - Johanna - Mamma till Charlie:

Jag ville inte amma länge, men när jag inte kunde så ville jag fortsätta :P Men det kanske inte funkade för att jag inte gillade det? Svårt att säga. Hoppas det löser sig med mat och sånt för er!

#5 - - Hanna:

Oj oj oj vilken tjockis jag har:) Var på bvc idag. Ebba var 70 com lång och vägde 9660 gram, men då ska då se de låren också:)

#6 - - Hanna:

(Jag har varit dålig på att läsa på semestern ser du på mitt sena inlägg)

Upp