Älskade unge

Idag är Viggo hela nio månader gammal.
9 inne, 9 ute.


Jag kan inte förstå var tiden tagit vägen!
Det går så galet fort.

Jag har snart varit hemma hela min föräldraledighet.
Käre värld.

Hos polisen idag. Pass - check!


Som ni kanske minns hade jag ett mål också.
9 månader upp, 9 månader ner.

Tyvärr lyckades jag inte.
(jag har 2 kilo kvar, nära skjuter ingen hare..)

Jag tappade motivationen för någon månad sen.
Jag skyller på amningen.
( en del går ner allt och lite till när dom ammar, så var det inte för mej)
Men jag blev helt enkelt totalt omotiverad att gå ner några kilo när jag ändå bara är en mjölkkossa dygnet runt.

Men idag har jag knappt ammat alls.
Så snart snart snart kan jag nog lägga amningsbhn i soptunnan!


Imorron ska vi till BHV för vägning, mätning och vaccinering.
Vi hoppas på viktuppgång den här gången.


Älskade älskade lilla fis.
Jag älskar dej men snart får du minsann  S L U T A  käka på din mamma!


Viggo 7-9 mån | |
#1 - - Liw:

Hoppas det är ok att som faster säga att jag verkligen längtar efter en go kram och puss från den lille=) Han är världens finaste!

#2 - - Johanna - Mamma till Charlie:

Grymt att du ammat så länge! Här gav vi upp efter 3-4 månader, men det funkade inte så bra heller...



Grattis på niomånadersdagen Viggo!

#3 - - Hanna:

Han är ju bara såååå söt! Ja, tiden går så fort. När ska du tillbaka till jobbet? Ska ni ut och resa? Vart bär det av? Kraam

#4 - - Johanna:

Hej hej! Dom har gjort mattan själva :)

#5 - - Nilla:

Du får berätta sen hur tjock han är! Kan inte tänka mig att Vera har gått om... Han ser så stor ut!

#6 - - karin - trattoria:

haha sötis :)

Upp