hard work

Imorgon ska jag jobba.
Helt sinnessjukt.
Kan inte fatta det.

Känns så galet.
Jag? Jobba?


Var har hela min ledighet tagit vägen?


Just so you know | |
#1 - - Nilla:

Du får se till att bli gravid igen så att du får va hemma mera... Det kommer gå jättebra på jobbet... Det är ju bara lite mellandagsrea! =)

#2 - - Tea:

Förstår att det känns konstigt. Lycka till ;)

#3 - - Ida:

Och jag ska jobba om en vecka, hur galet är inte det?!?! Men bara två dagar i veckan... Hoppas allt gick bra med starten och att du inte blev nedsprungen av galna shoppare. :)

#4 - - Emilia:

Ja det går så fort! Lycka till på jobbet :)

#5 - - Malin:

Hur gick det?!

Är du tillbaka på riktigt eller bara lite smyg?! :)

#6 - - Vacker Vild Blomma:

Ny i bloggträsket, kolla gärna in min blogg

#7 - - Johanna - Mamma, mode, skor:

Gick det bra på jobbet? Ska du jobba regelbundet nu?

#8 - - sara:

kan man inte beställa napphållare längre? skickade mail förra veckan men inte fått svar..

Upp