Tävling


Jag fått 4 st kit att tävla ut till er bloggläsare.
Tyvärr missade Buzzador att meddela att jag själv var tvungen att stå för frakten.

Så jag har löst det så här:
2 stycken kommer jag skicka, spelar ingen roll var i Sverige du bor med andra ord.
2 stycken kommer jag dela ut till folk (som deltar i tävlingen) som bor i min närhet, Kalmar - Nybro.


För att delta måste du:
- Svara på 3 frågor .

-Skriva en motivering om varför just du ska vinna .
(inga "minhunddogochjagärtjock"-motiveringar, Roliga ska dom va!)

- Skriva VAR (stad) du bor och mejladress (så jag kan kontakta dej om du vinner)


Frågorna :
1. För vilka är Cliniderm särskilt utvecklad för?
2. Vilken kräm tipsar Cliniderm dig om att använda på vintern?
3. Hur många produkter från Cliniderm finns det för män?



Tips tips tips tips


TÄVLINGEN PÅGÅR TILL DEN 30 JANUARI KLOCKAN 12.00.
Kommentarerna kommer vara hemliga fram tills dess.

Vinnarna meddelas via mejl och presenteras här på bloggen



Lycka till!


Kitet innehåller :

Active Protection Day Cream (5 ml)
Barrier Repair ( 5 ml)
Optimal Streght Night Cream ( 5 ml)
Ideal Balance Skin Tonic ( 5 ml)
Ultra Soft Cleansing Milk (5 ml)
Age Delay Serum ( 5 ml)
tävling | |
#1 - - Sandra:

Svar på frågorna :)

1. cliniderm är främst framtaget för kvinnor i nordens unika behov. Vårat speciella klimat med stora temperatur skillnader och skillnad i luftfuktigheten påfrestar huden.

2. Barrier Repair

3. Det beror lite på hur man tolkar frågan. Cliniderm for men är indead i tre olika användningsområden: rengöring, återfuktning och kropps- och hårvård. Rengörings serien innehåller:

# Clearly Active Cleanising foam

# Deep Clean Face Wash



Återfuktnings serieninnehåller:

# Hydra Control Face Cream

# Instant Cooling After Shave Gel



Kropps- och hårvårds serien innehåller:

# Clearly Fresh Deo Stick

# Double Impact Shower/Shampoo

# Dural Effect Roll-on



Totalt 7 olika produkter



Min motivering till varför just jag skulle vinna är nog att främst mitt ansikte inte pallar med när det ska variera mellan -23garder och +5 garder på en vecka. Jag har altid varit utsatt för eksem men vinter halvåret är värst. Det var kanske ingen rolig motivering men:

Efter dessa produter i min brevlåda jag rota

Jag enkelt mina eksem i mitt fejs kan bota



jag bor i Örebro och heter Sandra :)

#2 - - Anna:

Tack, tack!! Det är helt underbart ofattbart..



Läste om dina sammandragningar och otydliga svar hos BM. Jobbigt när man inte får några klara beslut..

#3 - - Malin:

1. För oss som lever i det nordiska klimatet.

2. Cliniderm Barrier Repair Face Cream

3. 7 st



Motivering:

Jag ser ut som ett pizzaface

eller som en Alien from outer space

Hoppas på att detta vinna

så att jag kan få se ut som en kvinna!



Bor i Växjö

#4 - - Eliin:

Nu så, tack för att du påminde om tävlingen!



1. Cliniderm är utvecklat för kvinnor i Nordens klimat.

2. De tipsar om Cliniderm Barrier Repair Face Cream.

3. Det finns sju produkter för män.



Och ja, till motiveringen: Som du vet är jag gravid och påverkas av hormoner, inte alltid kul även om brösten kanske växer lite ;) Men i alla gravidböcker och på nätet har det stått ”Vecka 10: Nu är din hy jättefin!" Vecka 10 var för 7 veckor sedan och min hy är fortfarande knottrig, flammig och vinterblek. (Ja ja, jag förstår att man inte blir automatiskt solbränd i vecka 10).



Så, nu håller jag tummar och tår. Kram!

#5 - - Eliin:

glömde: Göteborg ;)

Upp