2 timmar

Idag började B jobba igen.
Med andra ord har jag och Lillkillen varit ensamma idag.
Det har gått bra, men pappan hade gärna fått vara hemma med oss några dagar till.


Lillen sover ganska bra som nätterna men han gnyr lite ( ca en halvtimme/timme) innan han vill äta.
Sen äta, byta blöja sen äta lite igen.
Efter det måste jag gå och kissa.
Så cirka en timme är jag vaken varje gång det är dags att äta.


Som ni vet är jag grymt sömnberoende, men jag har löst det genom att ta så lång sovmorgon som möjligt.
Lillen somnar nämligen om efter han ätit.
Idag låg vi och myste i sängen till klockan 10.
U N D E R B A R T


Vi har även varit ute och gått i TVÅ timmar.
Vi är bäst.


Nu äter jag godis.


Väldigt intressant och välskrivet inlägg..


Just so you know | |
#1 - - fFarmor:

Tack för att ni kom hit så vi fick se den lilla gosingen!Du kan va säker på att kameran är laddad till lördag, vi ser fram emot att få träffas, håll er friska, det försöker vi! Sov och kramas så blir ni pigga!

#2 - - Nilla:

Det är om du får tråkigt nu som du gärna får ringa.

Jag gör fortfarande mest ingenting på dagarna, väntar på att tiden ska gå...

#3 - - Liw:

Låter verkligen som att ni har haft en riktigt skön dag. Fortsätt med att bara ta hand om den lille och dig själv och njut av att inget står på schemat. Kramkram

#4 - - Malin S:

Helt rätt att du sover så länge du kan!

Det var helt klart mitt vinnande koncept. Jag och Amy sov till klockan 13 de första månaderna och jag har typ aldrig varit supertrött. Bara typ nu när jag inte har vett att lägga mig om kvällarna ha ha!

Upp