igel

Idag har Lillen varit en liten igel på mej.
Han har ätit  H E L A  dagen.
aj
Mat mat mat står det i pannan på honom.


Som tur var kom Amanda en liten stund på fika och bebismys och då slocknade han i hennes famn.
Bilderna är från Amandas blogg.

När Pappa kom hem fick han ta över klängmonstret.
Är han i min famn söker han efter mat direkt.

Är det normalt att bebisar äter konstant en hel dag?
Han satsar nog på 4 kilos gränsen imorron hos BVC-tanten.


Just so you know | |
#1 - - Hanna:

Ett riktigt matmonster med andra ord:) Det är sååå kul när du har uppdaterat bloggen. Jag kikar in flera gånger om dagen:) Kraam

#2 - - Rockermom, Anneli:

ÅH grattis! Det var så länge sedan jag tittade in att jag helt missat underverket!



Ja det är helt normalt när de är så små! Mina har varit lik!



Må gott!

Upp