GÖR SÅ HÄR!

Jag säljer inte nappisar längre. Kontakta gärna min vän Nilla istället på nillin.me.
 

Nu ska du få veta hur man gör när man beställer en Nappis ( napphållare alltså ) av mej.


ETT
Välj vilken färg du vill ha på sidenbandet bakom OMBYTLIG.

Den cerisa och den gröna är mer "illiga" i färgen än vad bilden visar.


Den blå i översta bilden och den ljusblå i den understa bilden är samma färg.




TVÅ

Välj vilket tyg du vill ha på Nappisen.



Nr 29 - SLUT









Nr 85 - slut

Tänk på att färgerna stämmer inte exakt med verkligheten.
Det var svårt att få till helt rätt färg.
( det finns begränsat av varje tyg - så först till kvarn gäller! )


TRE

Skicka ett mejl till [email protected] med dina önskemål.
Så skickar jag tillbaka lite fler frågor om hur du vill ha din Nappis.
(T ex färg på tråd, synliga sömmar mm..)

1 Nappis kostar 40 kr ( sen tillkommer porto, 6kr/ Nappis )
Jag vill ha betalt innan jag skickar varan till dej.
Bor du i närheten av Kalmar kan vi mötas upp så du slipper betala porto.



Har du andra frågor kan du antigen skicka ett mejl eller skriva en kommentar.


Happy shopping!
Napphållare | |
Upp