Maxi safari

Ni ( Nilla & Anna ) verkar ha snöat in på räkor.
Då får jag ta och testa jag också.



Problemet är att jag måste på upptäcktsfärd på Maxi.
Vilka knasiga grejer man måste ha hemma.
Häften har jag inte hört talas om.


sambal oelek
en burk räkor i lake
pesto
fiskbuljongtärning

Men det ska nog gå bra!


Just so you know | |
#1 - - Nilla:

Mitt var ju liiite krångligare men frysta räkor är billigare. De andra är tinade på burk, funkar i min sås med om man vill...

Tvättmaskinen beställdes efter ett utbrott med en gråtande V under hela tiden det tar att hänga upp 3 maskiner... Dock ingen med torktumlare i för den va för stor... Den här är också stor men oj va tvätt jag ska få i den!

#2 - - Anna:

haha, du är rolig du!! Köp en burk samal olek så har jag hur många recept som helst. Mycket bra basvara! :) Lycka till!!

#3 - - Linn:

Åh så mycket jag har att läsa igen! Sitter knappt vid datorn nu när hon är sjuk och tar så lång tid att dona med mobilen (som nu, tar mig 30 min att skriva det här med en fingerfärdig bebis i knät). Så fort hon är frisk leker vi! Kram!

#4 - - Hanna:

Kom på en grej. Räkor kan vara känsligt för barnet när man ammar. Kan få ont i magen men kan också funka hur bra som helst. Du får väl prova och se;)

#5 - - Anna:

Du har helt rätt.. :)

#6 - - Nilla:

Har du testat än? Hur mycket är jag skyldig dig?

Upp