ofrivillig egentid

På fredag blir jag kvarlämnad helt ensam i Kalmar.
Maken och Viggen drar till andra sidan Sverige.
( Kul för dom, men urtrist för mej!!)

H U R  ska jag stå ut med att inte träffa min lilla bebis på tre dagar!!
(okej jag ser honom innan dom åker på fredag och sen när dom kommer hem på söndag..men ÄNDÅ!)


Det är verkligen ofrivillig egentid som hägrar.

Men något måste jag ju göra med min egentid.
Vad ska jag hitta på då?

Läsa bok?
Rensa garderoben?
Städa?
Den här?
Sova?


Vi får väl se.
Jag känner redan att jag kommer längta ihjäl mej.


( jag ska jobba, det är därför jag inte kan hänga med på deras roadtrip)




Just so you know | |
#1 - - mammaTEA:

Låter inte kul. Hoppas du hittar nåt att fylla timmarna med så det inte känns så långt.

#2 - - Nilla:

Hyr några bra filmer som inte B skulle gilla...

#3 - - Linn:

Åh jag förstår dig. Jag bokade av en tandläkartid igår eftersom jag inte ville missa vällingmyset innan nattning! Och då har ändå tanden gått av .. Hur pjoskig får jag bli!

#4 - - Liw:

Du kommer vara saknad i helgen ska du veta:)

Upp