wish list

Eftersom jag fyller år snart och ska ha kalas på lördag vet jag att det är en del som undrar vad jag önskar mej.
Så jag tänkte göra det lätt för er och lägga ut en lista.

Jag önskar mej allt lika mycket så det är bara att välja och vraka ;)

- långt träningslinne
- kitchen aid
- borr ( alltså sånna där små "stift" som man borrar med)
- Sprayfärg, vit och ljusa färger
- Förkläde ( ej runt nacken, men ändå över hela framsidan)
- långa träningsbyxor
- pengar till en sportbh
- plättar i luften ( en blomma)
-pengar till schampoo & balsam
- presentkort på systrarna
- Vertyg som kan vara bra att ha (får en sticksåg, så köp inte det)
- något att såga i
- armband ( silver eller läder)
- presentkort eller kläder ( H&M, Gina Tricot)
- pysseltidningar
- ett hus
- en snygg brun axelremsväska
-presentkort på TGR
- tallrikshylla
- personlig tränare
- sandpapper
- tallrikar


Sådär, det här önskar jag mej!

Önskelistan | |
#1 - - Anonym:

Kitchen aid!?!?!?!?!?

Tror du vi är miljonärer eller?:P

Upp