håll hårt i dina slantar..

..snart kommer du vilja spendera dom på Lindex.

Käre värld vad mycket snyggt som kommer in på babyavdeningen snart.
Än så länge kan lillfisen ha storlek 86 på baby, så jag kommer shoppa!


Smakprov


Alla bilder kommer från lindex.se.

Kommer ni shoppa nått?

Shopping | |
#1 - - Nilla:

Eftersom jag typ inte sytt nåt sen jag blev gravid så behöver jag nog snart det... Inte för att hon växer så fort längre men det känns ändå som att garderoben är tom...

Jeans behöver hon åtminstone!

#2 - - mammaTea:

Kommer nog bli ett och annat ;)

#3 - - Johanna - Mamma till Charlie:

Men gud så fint! Charlie kan också ha 86, men vi kör inte med bodys längre...

#4 - - Anonym:

Nice blogg! :D



Allt bra?



http://swaxu.bloggplatsen.se

#5 - - mammaTea:

sv

Tack för ditt grattis när lillebror föddes! Det värmer.

#6 - - Ulrika:

Kopiera på=)

#7 - - Isabelli:

Men gud vilka söta!

#8 - - Emma:

hehe leoparddräkten, såå söt!

#9 - - Linn:

Du det är dåligt med uppdatering från dig! Ska man behöva träffa dig över en lunch för att få ett livstecken?? ;)

#10 - - Linn:

Ahh jag fick leta järnet efter just den här färgen, men hittade till slut på http://shoppinggalleria.se hos Girl Next Door. Annars finns det fler modeller och färger på tex tintinstyle.se country-dreams barndos.se och heppo.se Du ska få en utförlig bedömning så snart jag fått dom! :)

#11 - - mammaTEA:

Sv
Tack för erbjudandet men vi behöver något större. Storlek 92 hade vi tänkt. 

#12 - - Linn:

Hehe ren snålhet från min sida :P Ja om det blir som med Lily så kommer det behövas en del att ta av!

Upp