Kommit till insikt

Jag har kommit på att jag gillar att skryta och visa upp vad jag gör.
Tex när jag pysslar eller är ute och springer.

Det gör att jag genomför projektet (oftast).
Och då kan det väl inte vara dåligt med lite skryt, eller?

Asch det är ju min blogg, jag gör vad jag vill.


Jag har varit ute och sprungit idag!
Hurra vad jag är bra.

Jag satte min telefon (eftersom min ipod är paj) på 3 km och sen sprang jag.
Tyvärr råkade jag komma åt pausknappen  H E L A  tiden.
När jag började närma mej slutet av rundan jag brukar springa,fick jag se att enligt telefonen hade jag bara sprungit 1,5 km!
Så det var bara till att "pausa upp" och fortsätta springa.
Det slutade med att jag pustade runt i ca 5 km för att telefonen äntligen skulle stå på 3 km,

Så tiden blev kass.
M E N  jag sprang och det är bra!

3km på 18,22 min


Run like you mean it | |
#1 - - mammaTEA:

Tråkigt när det inte fungerar som det ska.

#2 - - emilia:

Grymt ju! Bra jobbat :)

#3 - - felicia:

Härligt!:D

Upp