Sprutor och budget

Oj, nu har jag inte långt kvar på "ledigheten".
Känns så skumt att det redan har gått ett år!
Förstår inte var tiden tagit vägen.

Men som min pappa sa:
-Tiden går fort när man har roligt!

Och roligt det har vi haft, jag och min lilla son.


Något som inte är lika kul är sprutor.
Vi har varit på ettårskontroll.
Han fick godkänt och så två sprutor i benen.

Han har haft feber igår och idag. Men imorron är han frisk.

Vi fick iaf nya siffor på vår lilla fis.
Han är nu 10070 gram tung och 75,5 cm lång.
( 10 kilo !! )



Nu ska jag duscha.
Har lääängtat efter att peela hela kroppen, men inte haft någon hemma.
Så idag på Maxi köpte jag hem den här.



Luktar gott och är säkert ett bra budgetalternativ!



Viggo 10-11 mån | |
#1 - - Nilla:

Då är Lilla V ifatt då nästan. Han väger 900 gram mer men Lilla V är 1,5 cm längre...

Hon går ju dock inte än så hon ser ju kortare ut...

#2 - - Amanda:

Jag SKA träffa er innan jag flyttar! Ba så du vet!

Upp