sky high

Så det kan gå.

Jag tipsade Therese om ett par shorts.
Vips så var statestiken sky high.

Kanske ska ta tillfället i akt och börja blogga igen?
Kan ju börja med att visa er shortsen också.
Finns på barnavdelningen på Lindex.


Lindex Shop Online - Shorts
199 kr


Just so you know | |
#1 - - Nilla:

Hmm... Kommer man i shorts från barnavdelningen?

#2 - - Linn:

Finfina! Kommer förbi och spanar på dom i veckan. Oturligt nog är du aldrig där när jag är på besök. Däremot träffar jag alltid Eva så hon tror nog att jag inte har något annat för mig om dagarna haha :) Bra att du börjar blogga igen! Kram!

#3 - - Johanna - Vinn presentkort!:

Therese är bra, hon länkar alltid tillbaka när hon får tips och så :)

#4 - - Calinas:

Klart du ska komma igång med att blogga igen - men ibland behöver man pauser...

#5 - - eRaey - Modell, uppfinnare och kläddesigner med 3 egna företag:

snygga!



vad tycker du om min dagens outfit?

Du hittar den här: http://eraey.se/2012/june/touch-of-orange.html#comment



kram

#6 - - Kleo:

Snygga! Synd att de är från barnavdelningen.

#7 - - william:

snygga:D

#8 - - Emmie&Fatima:

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell! http://hotlikehell.webblogg.se/

#9 - - Anna:

snygga <3

Upp