Vem ska jag tro på?

Igår ringde min tandläkare och sa att jag borde komma på besök. Snart.

Idag var jag där. Tack och lov hade min gamla tandläkare gått i pension så nu kollade en yngre tjej in i munnen på mej.
Tanten sa att jag hade massa hål och måste laga. Särskilt ett mellan framtänderna.
Tjejen sa att jag hade fina välskötta tänder och inte alls nått hål i framtänderna.

Jag litade på tjejen och gick glatt ut på gatan igen. Rikare än vad jag trodde jag skulle vara.

Men HUR kan två tandläkare se två helt skilda saker?
Mycket märkligt! Eller så har ett litet mirakel skett i käften på mej.

Just so you know | |
#1 - - Kitte:

Härligt,härligt,oj så mycke pengar du får över! Vad göra?Jättekul att du bloggar igen, ett sätt för mej att träffa dej! Allt OK hoppas jag, vi ses väl på Tittis dag ,Pingstafton? Många kramar och pussar till er alla tre!

Från oss båda

#2 - - Emma:

Vad kul med ett annat Skattkammarbarn :) Vi pratade igenom saken ikväll och har bestämt oss för att söka en plats, men det blir först hösten 2013.



Bor ni också i närheten eller hur kom det sig att det blev just Skattkammaren?

#3 - - Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv:

Åh finns det! Gud vad bra! Har inte sett nånstans och trodde inte alls det fanns. Han har str 21/22 i skor så det borde väl kanske funka? Annars får dom bli lite stora! :)



Oj, det där lät ju väldigt märligt? Var säkert tanten som ville tjäna lite extra pengar, haha.

#4 - - Monia - mamma till Tuvalie:

Missa inte bloggvärldens största goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Här hittar du den och massa andra härliga tävlingar:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

#5 - - Linn:

Ja gör det! Det är en heldag att gå där och titta. Mycket större än vad jag mindes det, men så var det ju 20 år sen sist också så dom kaaaan ju ha byggt ut :) Kram!

Upp