Inte kul.




Jag är sjuk. Febern kom med dunder och brak igår. Idag är jag pyttepyttelite bättre men verkligen inte bra.

Jag har inte tid att vara sjuk. Massor julpyssel kvar. Och mina få timmar på jobbet behöver jag också. Sen väntar Göteborg till helgen och mys med liten bebis. Så jag måste bli frisk nu, helst igår!

Just so you know | |
#1 - - Elin:

Krya på dig! Under tiden kan du gå in på esterbloggen och uppdatera dig! För jag började skriva igen för ett tag sedan. Och orolig att jag inte skulle hålla skrivandet uppe, sa jag inget till nån.

Gbg! Om du vill får du mysa med min fd bebis, numer barn, om du vill! Hade varit grymt mysigt om vi iaf kunde ses en timme eller så!

#2 - - mammatea:

Krya på dig.

Svar: tack!
Matilda

#3 - - Linn:

Krya på dig massor!! Kram

Svar: tack! jag försöker! ;)
Matilda

Upp