Ett ofattbart inlägg

Jag har länge funderat på att så smått börja blogga igen. Men jag har inte vetat hur jag ska göra.
 
Vi har varit med om en sommar jag inte önskar någon. Jag känner mej inte helt bekväm med att vara så privat i bloggen men jag kan inte lämna det osagt. Däremot kommer jag förmodligen inte ta upp det mer i bloggen även om det ständigt dyker upp i tankarna.
 
 
Elton, vår lille kämpe med världens längsta ögonfransar och min älskade älskade systerson, har gått bort. Han blev bara 1,5 år. Alldeles förtidigt fick han lämna oss och han är ständigt saknad. Det är ofattbart, fruktansvärt och fullkomligt orättvist. 
 
 
Eltons starka mamma och min fantastiska syster bloggade under den korta sjukdomstiden. 17 dagar. 
 
Tack vare vår fantastiska familj och släkt har vi på något sätt lyckats fortsätta med våra liv. Tillsammans blir vi starkare. Men Elton är mycket saknad och alltid i våra tankar.
 
Älskade lilla Elton - Vi ses igen 
 
 
 
 
Ta hand om varandra, man vet aldrig vad som kan hända.
Personligt | |
#1 - - mammaTEA:

Kramar till er!

#2 - - Nilla:

-kramar om-

#3 - - sandra:

Många kramar till er <3

#4 - - Johanna - Life by Me:

Det är så otroligt orättvist, och jag känner med dig, med er, med din familj. Många kramar! <3<3<3<3
Elton är förresten med på min namnlista, ifall vi skulle få fler barn, tycker det är jättefint!

#5 - - Hanna:

Kram <3

#6 - - Syster:

<3 <3
Saknaden är enorm!

#7 - - Linn:

Kram vännen!

Upp